aamiraamir

mn yek weblog nevis hastm

aamiraamir

mn yek weblog nevis hastm

mn yek weblog nevis hastm va seo karam

  • ۰
  • ۰

خرید پرینتر سه بعدی در همدان

در چاپگرهای سه بعدی میتوانید عکس ها، شی و قطعات را در کامپیوتر به صورت سه بعدی تبدیل کنید.چاپگرهای سه بعدی یک فناوری ساخت افزایشی است به این منظور که در این فرآیند لایه های بسیار نازک را رو یکدیگر اضافه میکنیم و در نتیجه تبدیل به قطعه سه بعدی مورد نظر میشود. مواد اولیه ای که در پرینتر سه بعدی استفاده میشود. بر اساس نیاز شما میباشد که میتواند شامل پلاستیک ها (سخت و معمولی)، آلیاژها (تا سخت ترین انها) فلزها (آلومینیوم فولاد)، شیشه و سرامیکها باشد.

خرید پرینتر سه بعدی در همدان

چاپگرهای سه بعدی در صنایع مختلفی کاربرد دارد. پیش از این تصاویر به صورت دو بعدی ارائه میشدند تا افراد بتوانند ذهن طراح را درک کنند.پرینترهای سه بعدی اشکال را با هر اندازه ، زاویه و شکلی میتواند به صورت سه بعدی تولید کند.یکی از شرکت هایی که در تولید این چاپگرها فعال هستد شرکت connex میباشد که نمونه ای از چاپگرهای سه بعدی را تولید کرده است.

بررسی مدل های مختلف آن

چاپگرهای سه بعدی در صنایع مختلفی از جمله معماری (طرح های مختلف معماری از جمله ماکت)، پزشکی (ساخت اعضای بدن مصنوعی)، صنعت(تولید قطعات صنعتی)، مجسمه سازی(ساخت مجسمه های برجسته)، میراث فرهنگی (ساخت اثار تاریخی)، روباتیک (ساخت قطعات)، شیمی (مدل سازی مولکولی)، خودرو سازی (تولید قطعات) کاربرد دارد.

پرینتر سه بعدی چیست ؟

پرینتر سه بعدی ، دستگاهی است که می تواند با استفاده از فایل های سه بعدی ، اجسام سه بعدی بسازد. به عبارتی پرینت سه بعدی یا ساخت مواد افزودنی ، فرآیندی است که در آن دستگاه پرینتر 3بعدی از یک پرونده یا فایل دیجیتال سه بعدی ، اشیای جامد سه بعدی می سازد. با پرینتر سه بعدی می توان با استفاده از مواد اولیه ی کمتر نسبت به روشهای سنتی ، اجسام و اشکال پیچیده را تولید کرد.

خرید سی ان سی چوب

خرید سی ان سی چوب چوب یکی از معروف ترین مواد روی زمین است. چرا؟ زیرا باید از آن برای ساختن بسیاری از محصولات استفاده کنیم. در این مقاله درباره سی ان سی چوب با شما صحبت خواهیم کرد.  برای خواندن مطالب مشابه اینجا کلیک کنید.

خرید پرینتر سه بعدی

به دنبال خرید پرینتر سه بعدی هستید؟ برای کسب و کارتان به خرید پرینتر سه بعدی نیاز دارید؟ ما در این مقاله راهنمایی های لازم را درباره پرینتر سه بعدی برای شما قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید. برای اطلاع بیشتر از مقاله به اینجا کلیک کنید.

چاپ سه بعدی

درحال‌حاضر ابزارهای نرم‌افزاری متعددی برای مدل‌سازی سه‌بعدی وجود دارند. انواع صنعتی و حرفه‌ای آن‌ها عموما قیمت بالایی دارند. درمقابل انواع رایگان نرم‌افزارهای سه‌بعدی هم در اینترنت دیده می‌شوند که قابلیت‌های مناسبی را در اختیار کاربران تازه‌کار قرار می‌دهند. از میان آن‌ها می‌توان به Tinkercad اشاره کرد که تحت مرورگر اجرا می‌شود. این ابزار آموزش‌هایی را هم برای راهنمایی کاربران عرضه می‌کند و درنهایت روش‌های انتقال مدل به دستگاه چاپ سه‌بعدی را هم شرح می‌دهد.

معرفی پرینتر سه بعدی

پس از مدل‌سازی سه‌بعدی جسم مورد نظر، باید فرایندهایی در جهت آماده‌سازی آن برای چاپ انجام شود. فرایند اولیه برش زدن یا Slicing نام دارد. در فرایند برش زدن، قطعه به صدها یا هزارها لایه‌ی افقی تقسیم می‌شود. شایان ذکر است برش‌دهی نیز نرم‌افزار اختصاصی دارد. البته برخی نرم‌افزارهای مدل‌سازی حرفه‌ای، فرایند برش‌دهی را نیز برای کاربر انجام می‌دهند. به‌علاوه برخی چاپ‌گرهای سه‌بعدی هم ابزار برش‌دهی دارند و کاربر تنها باید فایل مدل سه‌بعدی را در فرمت‌های .stl یا .obj یا فایل CAD به آن‌ها وارد کند.

محصولات مصرفی

در سال‌های ابتدایی معرفی فناوری چاپ سه‌بعدی، تولید انبوه محصولات با آن ممکن نبود. امروزه پیشرفت فناوری به‌حدی رسیده است که نمونه‌های متعدد از محصولات مصرفی در تیراژ بالا با چاپ سه‌بعدی تولید می‌شوند. حتی اگر کل محصول با چاپ سه‌بعدی تولید نشود، قطعات و بخش‌هایی در آن هستند که از این فناوری برای تولید بهره می‌برند.

خرید پرینتر سه بعدی در رشت

آدیداس در کفش‌های سری 4D خود قطعاتی (لایه‌ی میانی کفش) دارد که به‌صورت کامل با چاپ سه‌بعدی تولید می‌شوند. قطعا چنین قطعاتی نیاز به تولید انبوه دارند و شرکت تنها در سال ۲۰۱۸، ۱۰۰ هزار عدد از آن‌ها تولید کرد. تولید لایه‌ها در سال ۲۰۱۹ بیشتر هم خواهد بود. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که ظرفیت بازار کفش‌های تولیدشده با چاپ سه‌بعدی تا سال ۲۰۲۹ به ۵/۹ میلیارد دلار خواهد رسید.

چاپ سه بعدی|

دکتر گویدو گراپیولو با همکاری شرکت LimaCorporate محصولی به‌نام Delta-TT Cup دارد که با استفاده از تیتانیوم تورتیغه‌ای (Trabecular) ساخته می‌شود. ماده‌ی مذکور ساختار سلولی شش‌ضلعی سه‌بعدی دارد که به ساختار تورتیغه‌ای استخوان نزدیک است. استفاده از این ساختار امکان هماهنگی تیتانیوم را با سیستم استخوانی بدن فراهم می‌کند. درنتیجه رشد استخوان به داخل ایمپلنت هم ممکن خواهد بود. برخی از اولین محصولات Delta-TT پس از گذشت یک دهه هنوز به‌خوبی در بدن بیماران فعال هستند.

خرید پرینتر سه بعدی در تهران

سمعک از دیگر محصولات حوزه‌ی بهداشت و سلامت محسوب می‌شود که با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی تولید بهینه‌تری دارد. به‌علاوه محصولات جدید در این حوزه به‌خوبی قابلیت مخفی ماندن دارند. حجم زیادی از سمعک‌های تولیدشده در ۱۷ سال گذشته با فناوری چاپ سه‌بعدی تولید شده‌اند که شرکت Phonak نقش مهمی در رایج کردن آن‌ها داشت. فناوری تولید سمعک به کمک چاپ سه‌بعدی به‌نام Rapid Shell Modeling شناخته می‌شود که در سال ۲۰۰۱ توسط همین شرکت معرفی شد.

خرید بهترین مدل پرینتر سه بعدی

یکی دیگر از قابلیت های این پرینتر سه بعدی فوق العاده که موجب شده اغلب افراد به توجه بسیاری کنند و در هنگام خرید بهترین مدل پرینتر سه بعدی گوشه چشمی به این موضوع داشته باشند، دقت پرینت و ضخامت لایه این پرینتر می باشد.پیش‌از آن، فرایند تولید سمعک به ۹ مرحله‌ی تولیدی در آزمایشگاه نیاز داشت و محصول نهایی هم آن‌چنان مناسب نبود.

خرید بهترین مدل پرینتر سه بعدی در ارومبه

این سری از بهترین پرینتر سه بعدی موجود در ایران دارای دقت پرینت 50 میکرون و هم چنین ضخامت لایه 50 میکرونی می باشند که با داشتن این قابلیت ها قادر خواهند بود طرح های گرافیکی و حتی نقشه های ساختمانی پیچیده را با دقت بسیار زیاد تولید و چاپ کند.

خرید بهترین مدل پرینتر سه بعدی تبریز

پرینترهای سه بعدی از ساده ترین مدل ها برای مصارف خانگی تا بزرگ ترین پرینتر ها برای مصارف صنعتی وجود دارند. در هنگام خرید پرینتر سه بعدی باید نکاتی را توجه داشته باشیم به عنوان مثال باید در نظر بگیریم برای چه کاری میخواهیم یا چه خروجی را باید چاپ کند اگر این عوامل را خوب بشناسیم میتوانیم با توجه به حوزه کاری و نیازمان پرینتر مناسب را انتخاب و خریداری کینم.

مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید باید نظر گرفت شامل:

1.نوع تکنولوژی

2.قیمت

3.کیفیت

4. ایمنی

5.گارانتی و خدمات پس از فروش

استفاده از رزین مخصوص

با آخرین تنظیمات چاپ برای رزین Drafts، پزشکان می توانند از زمان چاپ سریعتر از همیشه استفاده کنند. این رزین به طور خاص برای سریعترین سرعت چاپ ممکن در چاپگرهای Formlabs طراحی شده است. در مقایسه با رزین خاکستری در 100 میکرون ، رزین پیش نویس با 200 میکرون می تواند مدل ها را تا 75% سریعتر چاپ کند.

استفاده از رزین مخصوص ادامه

ممکن است نگران افت کیفیت با چاپ در ارتفاع لایه 200 میکرون باشید ، اما اکثر اسکن های MRI یا CT با ضخامت برش 1.0 میلی متر انجام می شود. شما می توانید پنج لایه را در 200 میکرون در ضخامت یک تکه برش 1 میلی متری از اسکن قرار دهید ، بنابراین از اسکن تا چاپ هیچگونه افت کیفیتی نخواهد داشت. در زیر می توانید مدل های چاپ شده با رزین خاکستری در 100 میکرون و پیش نویس رزین در 200 میکرون را مشاهده کنید که هیچ تفاوت قابل ملاحظه ای در جزئیات سطح یا دقت ابعادی ندارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی