aamiraamir

mn yek weblog nevis hastm

aamiraamir

mn yek weblog nevis hastm

mn yek weblog nevis hastm va seo karam

  • ۰
  • ۰

خرید سی ان سی چوب کرج

خرید سی ان سی چوب کرج :قبل از آنکه راجع به دستگاه cnc چوب در کرج بدانیم پیشنهاد میکنم توضیحات راجع به سی ان سی ها را مطالعه کنید و با دید بازتری برای سفارش آن اقدام کنید سی ان سی ها در دهه ی هفتاد میلادی متولد شدند و طی این سال ها تبدیل به یکی از مهم ترین دستگاه های صنعت چوب و نجاری شده اند. چنانچه در این حوزه فعالیت کرده باشید قطعا اسم دستگاه سی ان سی چوب را شنیده اید.

دستگاه سی ان سی چوب

برای استفاده از دستگاه سی ان سی چوب تنها کافیست طرح مورد نظر را وارد نرم افزار مخصوص کنید و سپس دستور اجرای آن را به دستگاه سی ان سی چوب بدهید و خواهید دید این دستگاه با ظرافت و دقت مثال زدنی طرح مورد نظر را اجرا میکند. اما این که میتوانید بدون دخالت دست و در کوتاه ترین زمان ممکن طرح مورد نظر را اجرا کنید تنها مزیت این دستگاه نیست بلکه دقت و ظرافت اجرای آن و بی نیازی شما به سایز ابزار های نجاری از جمله ابزار برش چوب، ابزار سوراخ کردن چوب و ابزار سنگ و ساب زدن چوب نیز برای صاحبان صنعت چوب و نجاری بسیار اهمیت دارد و این ویژگی های گفته شده باعث میشود دستگاه سی ان سی چوب تبدیل به یکی از محبوب ترین دستگاه ها شود.

برای خرید سی ان سی چوب کلیک کنید

خدمات دستگاه سی ان سی

یکی از مواردی که در هنگام خرید دستگاه  باید به آن توجه ویژه داشته باشید، خدماتی است که بر روی این دستگاه صنعتی ارائه می شود. در واقع آنچه که مهم و حائز اهمیت است، خود دستگاه و کیفیت آن نیست؛ بلکه خدماتی است که بر روی دستگاه به شما ارائه می شود. بهترین دستگاه CNC دنیا هم که باشد، اگر خریدار نتواند خدمات خوبی را از فروشنده دریافت کند، دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. در هنگام خرید دستگاه به دقت و وسواس نوع خدمات ارائه شده توسط شرکت فروشنده دستگاه  را مورد کنکاش قرار دهید. کنکاش شما می تواند مشکلات بعدی را برایتان حذف کند، پس تا می توانید دقت کنید و وقت بگذارید.

فروش دستگاههای CNC

انتخاب نوع دستگاه و همچنین قیمت‌گذاری دستگاه سی ان سی به علت تنوع محصولات و همچنین درخواست مشخص نمودن نوع متریال مورد نظر و همچنین پروژه های سریالی بسیار مورد توجه قرار دارد. فروش دستگاههای CNC از جمله خدمات حرفه ای تیم مانا سی ان سی بوده و در این راستا خدمات بسیار حرفه ای شامل پشتیبانی و تامین قطعات و تضمین خدمات پشتیبانی را تامین می کند.

فروش و واردات دستگاههای مختلف سی ان سی

فروش و واردات دستگاههای مختلف و همچنین نصب و اجرا و آموزش حرفه ای اپراتور برای تامین خدمات و تامین قطعات و همچنین بهره برداری کامل و آموزش حرفه ای برای کار با نرم افزار و سخت افزار دستگاه از صفر تا صد را برای مشتریان مورد نظر به این مورد بهسازی کرده و می توانیم پر افتخار بیان کنیم با بیست سال فعالیت رسمی و همچنین بیش از ۵۰۰ مشتری موفق در این امر پیشرو هستیم.

دستگاه cnc چوب در کرج

در انواع و ابعاد مختلفی ارائه میشود از جمله دستگاه سی ان سی رو میزی که نسبت به سایز انواع سی ان سی ها اندازه ی کوچکتری دارد و برای مشاغل خانگی کاربرد بیشتری دارد نسبت به صنایع بزرگ چوب.دستگاه سی ان سی چوب سه بعدی که برش ها را حول محور طول عرض و ارتفاع انجام میدهد، دستگاه سی ان سی چوب کاتر که با بیشترین قدرت برش چوب ها را با هر قطری انجام میدهد، دستگاه سی ان سی چوب لیزری که با کمک اشعه برش و حکاکی انجام میدهد و غیره.

دستگاه سی ان سی

صنایع با استفاده از دستگاه سی ان سی تلاش می کنند تا بهره وری خود را افزایش داده و روند کاری خود را بهبود بخشند. این دستگاه علاوه بر اینکه کیفیت کار را بالاتر می برد، دقت و سرعت را نیز به کار اضافه می کند. در واقع ورود این دستگاه به صنایع مختلف باعث شده تا پیشرفت این صنایع با روند سریع تری ادامه پیدا کند.

برای خرید پرینتر سه بعدی کلیک کنید

انواع دستگاه سی ان سی

دستگاههای سی ان سی انواع مختلفی دارد. انواع مختلف این دستگاه در دسته بندی های مختلفی طبقه بندی می شود. ممکن است این دسته بندی بر اساس سایز دستگاه باشد. شما زمانی که می خواهید این دستگاه را خریداری کنید باید بدانید که قرار است دقیقا با آن چه فعالیتی انجام دهید تا سایز دستگاه برای شما مشخص باشد.

 

سی ان سی AM1325B، دستگاهی با قابلیت قابلیت سفارش در هر ابعاد

دستگاه سی ان سی am1325b، از دستگاه های خانواده am شرکت مولن است که برای استفاده در کارخانه‌جات و یا کارگاه‌های بزرگ صنایع چوب و انجام انواع منبت کاری، حکاکی دو بعدی و سه بعدی، و برش کاری های صاف و منحنی توط شرکت مولن به بازار چوب عرضه میشود. از ویژگی های دستگاه های خانواده am، قابلیت متنوع سفارش سازی آن است، به طوری که میتوان متناسب با نیاز های خود، این دستگاه را در هر ابعاد میزکار، تعداد کله اسپیندل و روتاری، و یا به صورت تک فاز سفارش داد. سیستم روغن دان مرکزی، دنده شانه ای های مورب آلمانی که برای انتقال نیرو های محورهای X,Y مورد الستفاده قرار میگیرند، صفر کننده اتوماتیک ابزار و قطعه کار از ویژگی های شایان ذکر این دستگاه است.

سی ان سی مدل AM1325A، از ماشین های با قابلیت سفارش سازی

سی ان سی Am1325a  از دسته ماشین های سی ان سی با قابلیت سفارش سازی است که برای اجرای اقسام مختلفی از برشکاری، از صاف و منحنی گرفته تا حکاکی دو بعدی و سه بعدی یا به بیانی دیگر به قصد منبت کاری توسط مولن عرضه شده است. قابلیت سفارش سازی آن بدین گونه است که میتوان ابعاد میزکار، کله اسپیندل و روتاری را بر حسب نیاز خود سفارش و بر روی دستگاه سوار کرد، همچنین میتوان این ماشین را را با برق تک فاز نیز سفارش داد.

منبع : مانا سی ان سی تولید کننده انواع دستگاه سی ان سی

  • ۰۱/۰۳/۱۰
  • reza ghorbani

خرید سی ان سی چوب کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی